Orang business kita pun nak business jugewwwww!

Inilah projek aku yang sampai tak cukup tidur tak cukup rehat tapi tak slim-slim jugak.Eh.Aku ni gemuk ke?Rasanya tak.Hihihi!Saje je kasi sedap cerita.Orangkan suka tokok tambah cerita janji sedap dengar.Gila psycho punya statement.

Mula-mula haritu ingat nak kongsi la progress from A to Z.Mana la tahu ada kengkawan seangkatan yang berminat berniaga jugak.Tapi kalau ada yang memang dah kenal aku tu,PM je kat FB.Ewah!Bunyi mcm business dah jalan dah kan?Hihihi!Padahal x gerak-gerak lagi.Ikut target aku awal May ni,tapi problem dengan wiring pastu kau tahu je la bila deal dengan Jabatan Kerajaan ni,haruslah take time sikit.Kena la tunggu.Ikut turn katanya sebab pengawai sibuk KATANYA.Tapi waktu aku pergi haritu,bahagia je pengawai duk silang kaki baca newspaper time kerja.Mungkin itu pun salah satu skop busy diorang jugak agaknya.

Kadang-kadang datang juga niat nak ignore je segala procedure ni,tapi diorang awal-awal lagi dah warning.Nak kena denda???Hahaha!Ok la.Mak akur je la.


Inilah rupanya kedai aku yang still under construction/renovation.Renovation untuk depan,construction untuk belakang.Hihihi!Tapi bila tanya person in charge yg handle ni,dia cakap dah siap semua dah tunggu nak bersihkan je so this weekend nampak gayanya aku kena turun KL lagi sekali la.Papan tanda Syurga Pengantin tu bukan papan tanda kedai aku.Harap maklum.Aku kahwin pun takde pelamin tak bersanding tetiba nak bukak kedai pengantin mmg magic la.Hahaha!Saja celah,adik-beradik aku semua kahwin takde pelamin tak bersanding.

Setakat ni aku rasa progress lagi tinggal 30% la kot.Doakanlah moga dapat dipercepatkan lagi tarikh pembukaan utk kedai aku ini.Doa aku,mengharapkan segala yang terbaik dan moga segalanya berjalan seperti yang telah dirancangkan.Insyaallah.

No comments:

Read.Think.Express

Trust Yourself When Others Doubt You