The Garden Cafe,Midvalley

Kemain haritu mak keluar dengan biras mak a.k.a Kak Ma siap memasing tak bawak anak.Dah mcm girls day out la pulekss!Hehehe!Kemain lagi sejak2 encik somi duk jauh ni (ingat Fasha Sandha ke boleh guna panggilan Encik Suami.Hihihi!) Kelllassss kau Jah!Kalau perempuan keluar sesama tu mmg confirm agenda dia pun haruslah sama.Takyah beritahu sebab mmg dah tahu sangat kalau jengah pergi shopping complex tu nak buat apa.

Sebelum tu kena la top up energy dulu baru bersemangat sbb aku kalau nak pergi beli barang perut takleh lapar sangat sbb otak mesti jadi buntu punya.Hihihi!Tapi takleh juga kenyang sangat sbb nanti perut jadi sebu pulak so mood nak shopping mmg hilang terus la.Jadi harus sedang-sedang aje.

Orang selalu cakap kami ni adik beradik.Hihihi!Mirip ker?

Lupa pulak aku tmpt ni nama apa.Maklum la I is from Terengganu so bukan selalu pun datang Key Ell sini.Hiks!The Garden Cafe rasanya kat Midvalley.Tapi haritu kitorang x bernasib baik sbb line diorg tak berapa elok katanya so menu yg dapat order tu is very limited.Hmmm....aku pun tak tahu la apa kena mengena antara line dgn dapur.Hahaha!Layankan aje la.

 Plan asal nak ke Manhattan Fish Market tu tapi entah mcm mana samada mata masing2 dan tak sharp atau mmg kedai tu berselindung disebalik Burger King sampai masing-masing tak nampak dan dengan confidentnya buat telahan sendiri yg restaurant tu dah pindah kot.Hahaha!Aku walau jarang datang sini tapi aku mmg ingat lagi restaurant tu tp memandangkan malas nak angkat kaki mcm berat sgt kaki tu nak pergi usha kejap,terus assume tak ada.Hahaha!Padahal elok je restaurant tu duk sebelah Burger King.Hihihihi!Tapi takpe la.Ubah selera sikit masuk The Garden Cafe pulak la.


Menu totally aku lupa.Hahaha!Kalau yg aku punya tu confirm la spagetti bolognese dan yg kat tengah tu mushroom soup.Kak Ma punya lupa nama apa tapi rasa sgt sedap tapi banyak halia.Huks!Boleh buang angin woooo!Gambar saje la buat kecik sbb aku kalau bab makanan ni tak pandai sangat nak hurai sampai tahap orang meleleh-leleh air liur.Sbb skills tu mmg mak tak ada.Kalau nak leleh-leleh air liur,pergi jengah blog Nasha Aziz.Tiap kali masuk blog dia confirm rasa lapar tetiba.Hahaha!


Ini Ku Sarena dan Ku Sarah.Yang speki kakak ipar aku,yang sebelah dia anak saudara Ariey.Kira anak saudara aku jugaklah.Ku Sarah order chinese fried rice dan apa yg specialnya adalah yg kat atas tu iaitu telur itik dia just ambik yg part kuning tu je.Rasa pun sedap la.Dan yg Ku Sarena punya chicken apa ntah nama tapi aku sangat suka akan sosnya itu.Mmg sedap.Hmm....mesti heret Ariey pergi ni.Tp mmg I like la.Namoak sgt aku yg kena habiskan makanan org lain.Hahaha!Tak baik membazir ya kwn2.Membazir itu amalan syaitooooonnn.

Ok.Dan lepas makan masing2 bwk hal masing2.Aku dengan Ku Sarah.Ku Sarena dan Kak Ma berpecah.Rasa dlm 3 jam kot,baru jumpa balik then terus balik.Sekian.

No comments:

Read.Think.Express

Trust Yourself When Others Doubt You