My work station

My work station.Amboi!
Maka inilah akan jadi tempat baru aku untuk bekerja.Maklum la PA suami.Kikikiki!
Scope kerja adalah,manage financial,real estate dan banyak lagi la.Itu coming soon punya project.Lain2 pulak,tolong settle kerja2 suami yg tak sempat dia buat.

Jenuh habis gatal hidung duk lap segala debu lapan inci ntah datang dari mana ntah.
Maka inilah tempat yang akan aku habiskan masa aku sehari-hari until follow Ariey ke Australia in sha Allah in December or after visa baby settle.

Banyak tak banyak,mmg banyak rupanya kerja aku.Kena request up sikit lagi la allowance sara hidup.Kikikiki!Kerja2 yang kena settlekan dah buat list dah.Orait la.At least ada jugak benda nak dibuat bagi isi masa lapang yang terlebih lapang ini.Hohohoho!~



Tapi aku panjatkan syukur.Rasa macam terlepas beban lepas dah habis practical trainning.Lega sangat so sekarang just fokus untuk bersalin jer.

Sekarang ni check up dah jadi weekly.Tadi baby usik aku agaknya bila time doc check dia buat tidur pulak.Terpaksa aku masuk LR buat CTG dalam 20 minit macam tu.Time nurse keluar aku pujuk2 baby suruh bangun dan kicking.Alhamdulillah,mendengar kata.Bila doc datang,baby dah terjaga dan aktif balik.So boleh balik la then jumpa doc next week pulak.Tapi orait gak kena macam tadi sbb pada aku macam preparation pulak untuk delivery nanti.So aku tak panik sangat.

Yeah!The same room with the same doctor 3 years ago.Senyum sendiri.

No comments:

Read.Think.Express

Trust Yourself When Others Doubt You