Wedding 2013

Alhamdulillah akhirnya my cousin yang paling close dengan I selamat diijabkabulkan dengan pilihan hatinya.Ewah!Tahniah Ba.

I just boleh attend majlis akad nikah jer sebab reception keesokan harinya tak dapat nak attend.I tak larat sesangat so just rest kat rumah and my cousin pun faham due to my condition yang tidak mengizinkan.

Kahwin jugak kau Ba.Hihihihi!

Hai!Rasa macam baru sangat lagi kenangan kita panjat pokok jambu,main masak2 kat belakang rumah,kacau si Azman Jantan yang kurang siuman tu,almost every night pergi tapau mee goreng Razak,dan yang paling tak leh lupa duk tgk VCD Britney Spears ulang-ulang kali sampai Harith patahkan dua baru kita stop tengok.Hahahaha!Kenangan betul la time tu.

Dan mana boleh lupa kenangan kita ke KL berdua dengan taktau apa2,pakai main redah jer,tumpang bilik kat rumah sewa Rifhan,tapi parents kita percaya jer kat kita yer.Boleh diorang bagi kita ke sana dengan naik bas,sampai kat Putra tak tau nak mengagau kat mana.Tapi survive jugak kita until selamat sampai ke tempat yang nak dituju.Hihihihi!Konon time tu dah rasa cukup dewasa sangat la tu.

Dan memory bangun awal pagi semata-mata nak pergi jogging kat Batu Buruk pastu lepas jogging makan nasi lemak 2 bungkus seorang.Bagus sangat khennn!

Dan waktu tidur kita yang sentiasa nak masuk subuh baru lelap semata-mata duk bergelak ketawa untuk isu yang ntah hape2.Bangun nyanyi lagu Wassinni sementara tunggu mee goreng siap.Ini hanya kita berdua jer tahu.Hahaha!Stress jer mak dia time tu sbb suara kitorang gelak sampai kat bilik dia.Hihihi!

Tapi itulah antara kenangan kita.

Dan last kita keluar sesama sebelum awak bergelar isteri orang waktu saya ada Annual Dinner UMT itulah.

Apapun tahniah untuk awak.Semoga Allah swt memberkati rumahtangga awak dan suami dan semoga kekal until jannah.In sha Allah.


Cantik sangat Ba malam tu.Itu abah kita.Abah kita dengan si Ba ni selalu gaduh.Pantang berjumpa.Ba ni jer the one and only anak saudara panggil abah kita Abang Ali.Hahahaha!

Pic Ba with my parents.


Hantaran dari pihak lelaki.Cantik cara diorang decorate.


Ini hantaran dari pihak perempuan.


Bergambar dengan adik si Ba ni,Fahanah.Sorry yer,already taken.Hihihi!

Dan second wedding yang I attend adalah wedding anak cousin Ariey iaitu Farah Hanum.


Ariey datang amik kat office.This time still practical lagi.Kiranya keluar time lunch.Without make up,sempoi habis.


Farah Hanum dan suami.Tahniah!Tembun sikit kita time nih.Ariey maintain jer kurus.


Mula-mula nampak ini terus menggelupur.In law cakap makan la nnt kempunan pulak.Hahaha!Tapi siap pesan lagi jangan makan byk sangat.Serious sedap sangat.Setiap kali Hari Raya,kalau ada ni,ini dulu kita try.Tak tau la asal suka sangat2.Tapai ubi kayu takde la se addict pada tapai dalam daun getah ni.Hukhukhuk!

Pandai betul orang tua2 dulu reka makanan.Hahaha!I mmg peminat makanan traditional.Dessert traditional mmg suka sangat.Kalau yang moden tu biasa-biasa ajer.


Tak tau apa motif snap fountain ni.Sebab rasa cantil kot.Hahaha!Muka biras kita nampak sebelah je.Sorry Kak Ma.


Hamboi Hanum!Ambik berkat nampak.Hihihihi!


Budak kecik ni asyik berlari ke hulu ke hilir.Maklum la cousin dia ada sekali.Tengku Batrisha dengan Tengku Aishah Rohani.Dua orang tu la yang rajin melayan.Gila selekeh anak kita.Maklum la ayahanda dia yang jaga that day.Orang lelaki ni dia pakaikan jer apa baju pun kat anak.Tak macam kita,kalau nak ke majlis kahwin ke,birthday ke,even majlis kematian,ada baju yang sesuai utk majlis tertentu.Hiks!Perempuan.Biasalah.Tapi bila lelaki handle anak,lantak la pakai apapun.Hihihi!


Damia yang kepenatan.

Ini time kitorang yum yum yum.Lauk dia mmg superb la ditambah kugiran diorang walau ahli kebanyakan dah berusia,sekali makcik tu nyanyi,perghhh suara.Sedap weh!Hihihi!Tersedak ayam kita time dengar makcik tu nyanyi.

So ok la.Till we meet again!

No comments:

Read.Think.Express

Trust Yourself When Others Doubt You