Cerita hari Isnin


Ewah!Pejam celik pejam celik,dah masuk tahun tiga dah weh.Hihihihi!Tinggal satu semester je lagi.


Sedihnya,masuk tahun tiga baru beria nak snap pic depan fakulty.Kalau tidak,tak mahu dia.Berlagaksss!Hakshaks! (sejak dua menjak ni kalau gelak mesti nak ada ssssss)

Inilah fakulti kita.Amik management je dan majornya marketing.

Next sem dah kena sibuk cari tempat praktikal pulak.Dua tempat aku pilih.Nasib practical training waktu dah habis semester.Huhuhuhu!



Ok la tu.


Point sebenarnya,aku takde apa nak cerita.

Eh,adalah.Bebaru ni ada chat dengan kengkawan lama.

Memasing puji aku rajinnya sambung study.

Tanya dia,sambung master eh?

Aku jawab." Sepatutnya gitu la".

Hahahahahahaha!

Aku budak degree la weh...................................umo dah 28 tahun.Hiks!

Nasib la : )


No comments:

Read.Think.Express

Trust Yourself When Others Doubt You