Johor Premium Outlets (JPO)

Haritu Kak Sya ada mention nak pergi JPO before RAYA.Aku pulak bila Kak Sya sebut JPO terus nganga,"Hah!Apa tu????".Hahahaha!Maklum la orang yang connection lemmbbbss sama macam Celcom Broadband aku ni mmg lambat sikit nak pick up.Tapi serious aku tak tahu.

Tapi bila Kak Sya cakap ala tempat shopping barang branded yang macam-macam ado tu.U just name it then u got it! <<<<< tambah rencah penyedap cerita.Lepas Kak Sya terangkan tu baru mulut sebut OooOOOOooo macam well known sangatkan.

Dan dengan harapan tak mahu memalukan diri sendiri lagi kat depan orang lain pulak,balik rumah terus gigih search pasal JPO tu dan thanks for the info dari Blog INI.

Lepas baca terus mata bersinar-sinar penuh harapan.Senyum meleret sampai telinga.Hingga terbawa-bawa ke alam mimpi.Melampau.Hovverrr.


Agak-agak ada harapan tak?Sebab haritu Ariey ada mention nak pergi bercuti bila dia balik Malaysia nnt.Kalau dia reject jugak aku nak cuba buat muka ni la.

 Agak-agak suami aku termakan tak dengan pujuk rayu aku nanti???Hahahaha!Just wait and see la............




No comments:

Read.Think.Express

Trust Yourself When Others Doubt You