Snack sehat kononnya la....

Hi!Taktau la apa nak cakap pasal serangan di Paris tu tp apa yang pasti sesiapa sahaja yang tinggal diluar negara dan negara tersebut bukan negara Islam,sedikit sebanyak ia memberikan sedikit tekanan emosi walau setakat ni selepas beberapa siri serangan yang asyik duk kaitkan orang Islam,kami sekeluarga di bumi kanggaroo ni takde la pernah kena kacau ke apa (mohon dijauhkan.Doa kami supaya sentiasa dibawah lindunganNYA).

Tapi gitu la.Taknak baca orang duk share kat FB.Tak baca karang tertinggal kapal pulak.Jadi I pun follow la jugak perkembangan semasa ni.Yeah!Sedih dengan apa berlaku dan lagi sedih memikirkan bumi Palestin dan Syria yg saban hari bermandi darah tp tak berapa meluas sangat reportnya.Ok malas nak cakap panjang.Ikut suka la apa definisi,pendapat,bla bla bla korang,apa yg penting jangan pernah berhenti berdoa.Ingat tu.The Power of Du'a.

Semalam kononnya nak mencari kudap-kudapan sehat maka gigih pergi Coles.Kenapa cakap sehat?Sebab snacks ni duk kat rak makanan sehat.Ala kat sini selalunya yang stok sehat2 ni haruslah kat rak makanan organic,gluten free bla bla bla.

Serious sedap wehhh tak tipu.Bagus ni.Makanan sehat.


Tapi tak berapa nak sehat jugak la kalau tukang makannya boleh habiskan satu pek besau tu tak sampai dua hari.Muahahahaha!

1 comment:

umiyumi said...

Salam Fi.. pekabar? Lamanya tak jenguk Fi kat sini. Harap sihat2 semuanya.. snack tu k umi pun minat gak. selalu beli tp kadang2 lupa mkn jd keras pulak he he..

bila balik msia lagi? Fi ada fb tak?

There was an error in this gadget

Read.Think.Express

Trust Yourself When Others Doubt You



Email me