Pop My Case

Petang Khamis last week tengah duk buat filling kat office (feeling2 bos la katakan) eh,bukan.Buat filling tu keje kerani tapi sebab bajet ciput maka akulah bos dan akulah kerani.Dan barulah aku faham perasaan kerani yg kena buat filling.Aku lagi la stress dah la xde pengalaman.Semua benda nak kena buat sendiri.

Haish!

Maka bila datang stress aku tu,stop kejap.Nak paksa diri takut meroyan lak karang.Maka berblogwalking la aku dan tak sengaja terbuka page ni.Mula-mula tak la rasa menarik tapi bila tgk boleh letak pic sendiri tetiba rasa macam best.Maka aku pun start la customize segala then proceed.

Tapi rasa cuak juga sbb aku ni bukan biasa sangat buat pembelian melalui online ni.Bukan tak pernah langsung beli online cuma lepas kes aku order baju tapi bila receive baju tu serious rasa lain gila dengan apa yg aku tengok dalam website,terus ada sikit rasa cuak nak shopping online plus suami sendiri tak berapa suka sangat.Modal dia mesti nak cakap macam la dia takleh belikan aku barang-barang selama ni tiap kali keluar shopping sampai sibuk nak beli online.

Ok.

Tapi ntah angin apa petang Khamis tu,aku purchase jugak phone case ni.Tapi pada firasatku,confirm kena marah nih.Hiksss!

Untuk Samsung Galaxy Note aku ni cajnya adalah sebanyak RM138.00.Harga adalah based on size phone rasanya sbb kawan aku yg pakai Blackberry pun berminat lepas tgk case baru aku ni so aku tolong dia godek2,untuk BB dia just RM98.00.

Delivery walau kat website tu mention beberapa hari tapi aku order hari Khamis dan hari Sabtu tu dah sampai kat tangan.

 Maka kalau berminat sila klik link kat sini,KLIK SINI.

Memang ada yang cakap membazir,dan aku pun ada jugak rasa macam tu tapi bukan selalu pun spend duit untuk benda2 macam ni plus bukan aku mintak duit kau pun nak buat nih!Hihihihi!So tak yah susah2 nak pening2 fikir.Hiks!

2 comments:

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ said...

thanks for the info! tengah nak beli ni tapi nak bace dulu review orang dah beli...thanks ye! ^-^

pssttt: awak comel la..hehehe

Anonymous said...

you can get it cheaper and design it yourself at artsnow.com ... ask any Malaysian ebayer for help..

Read.Think.Express

Trust Yourself When Others Doubt You