Cerita hari Selasa

Assalamualaikum..........

Try update using Ipad.Berkurun lama dah pakai harini baru nak try.Takpe la.Kita ni mmg selalu kena tinggal sikit kalau bab IT.Malas nak menggodek.Sama macam bila tgk org print screen msg handphone,sampai sakit kepala duk fikir mcm mana yer diorang buat.Nak bertanya malu.Kikikiki.    Itu yang orang tua- tua cakap malu bertanya sesat jalan.Kikikiki.Aku ni expert bab games je.Kalau tang smart phone tu,pakai je handphone smart tapi tuan empunya phone tak smart mana pun.Kikikiki!      

Susah la update kat sini.Takleh nak buat perenggan.Alahai Kassim!              

Apapun aku akhiri dengan tea hilang stress bak kata kawan aku.So aku try la.Tapinsorry la.Mungkin bagi dia hilang stress.Tapi aku lepas minum bertambah stress pulak.Sumpah aku tak suka bau dia.Arghhh!Tapi yang kat luar sana,tak salah kalau nak mencuba.

1 comment:

Rafhani said...

Cis,tu jelah citer mung?punya la lama dok update,ni jer ceritanya?hehehehe

Read.Think.Express

Trust Yourself When Others Doubt You