Picisan #1-Soalan yang tidak perlu ditanya

Tak tahu nak describe perasaan bila ada yang tanya,adakah aku meng "outer" semula seluar yang dipakai Damia sehingga kelihatan seperti skinny jeans dan agak ketat.

Jawapan aku,"Apa ingat aku tak ada keje sangat sampai nak "outer2" seluar anak pulak.Tak ada maknanya!".Hehehe.Malangnya......(gema dalam hati jer la pulak!)

Aku pun macam tak tahu samada nak gelak atau nak nangis.Patutlah mata asyik jeling seluar Damia mulut muncung2 dengan partner sebelah.Ngumapat ker???Apa kes la diorang ni.Kalau rasa seluar tu cun sangat,pergi la beli.Kan best kalau kau tanya aku,"Kat mana beli ni?".Kan senang.Tapi kalau rasa seluar tu tak menarik kat mata korang,jangan pandang.Karang bertambah katarak mata pulak nnt.Adoi!!

Jeggings Damia.Gabungan jeans dan legging.


 Kalau rasa tak puas hati,sila ke Pumpkin Patch dan dapatkannya sekarang.Affordable.Hehehe! : )

No comments:

There was an error in this gadget

Read.Think.Express

Trust Yourself When Others Doubt You



Email me