Niat azam tahun baru Part 1

Tinggal 2 bulan jer lagi umur dah nak masuk 18 ops silap 2*.Hehehe!Birthday aku jatuh time tahun baru.Jadi kena start buat list azam tahun baru la ni.Tapi satu yang aku aim adalah untuk belajar hukum tajwid semula.***Serious

Tapi perangai dok lagu tu juga.....

Haritu ada sembang dgn abah..

Aku:    Bila la orang nak start belaja hukum tajwid ni.Nak mengaji balik,betul bacaan.
Abah:  Tunggu awal tahun ni la.Tahun baru.
Aku:    Mengaji pon kena tunggu tahun baru jugak?
Abah:  Yelah.Apa mu ingat time orang nok pasang azam je nok tunggu tahun baru?
Aku:    Hek eleh!
(*Abah aku mmg boleh jadi makhluk paling poyo kalau kena hari dia macam citer minggu lepas waktu OTW aku nak p final MIS)

Abah:  Abah bila doh pencen nanti abah tak mboh apa2 pun dari mu semua.

Aku berpaling pandang sayu kat wajah abah aku.Serious aku rasa sayu giler time tu.Rasa nak nangis pun ada.

Beberapa minit dia diam,dia sambung balik.

Abah: Cuma satu jer abah mitok...
Aku:   Apa dia? (slow je nada aku)
-
-
-
-
-
-
Abah: Mu beli abah Volkswagen Golf sebijik orait gok.Takat nok round pusing kampung petang2.

Dah..dah..buang karan jer aku emo tadi...Terus juling mata aku...kena p buat balancing balik nih!Hadui!

No comments:

Read.Think.Express

Trust Yourself When Others Doubt You