Sesungguhnya aku rindu..hukhukhuk!

Tak tau la asal tetiba malam ni aku teringin nak layan balik lagu2 yang pernah menyedapkan halwa telinga aku satu tika dulu walau banyak kali mak ayah aku sound "Boleh tak kalau mu jangan memekak!".Ah!Bising betul!Ini antara yang aku suka yang teramat sangat,tapi takleh list semua nanti sampai bawah tak habis2.Layan betul movie ni dolu2 sebab semua lagu dia sodap2...ah sadap you..tak suka boleh blahhh!!Lupalah movie ni kuar tahun bile..2001 kot!Aku agak2 jer..
Kalau rajin,try cari video diorang kat you tube.Ala,google jer Josie and the pussycats.Antara lagu yang layan,
  1. Pretend to be nice
  2. You are star
  3. Shapeshifter
  4. Spin around
  5. You don't see me (yang ni leleh sket.Prepare tisu kalau nak dengar.Hahaha!)
  6. Radio song
  7. Money and etc...bla bla bla bla





Dengar sambil pakai earphone sebab my comel takleh dengar bunyi2 bising2 bingit,kalau tak nanti terus je mata bulat tu terbuka.Sorry yer sayang,mak kau nak lepas rindu jap!Huhuhu!

No comments:

Read.Think.Express

Trust Yourself When Others Doubt You